Perm och impuls tankar

Är på perm hemma över helgen åkte därifrån klockan ett sen hem lämna väska och sedan in till stan för att köpa kängor och hängslen me likey ! sen hem och äta taco och nu sitter jag här i mitt eget rum skönt och en mjuk säng i natt ska tillbaka till avdelningen på måndag morgon för skola i två timmar, dbt, möte med kontaktpersoner på avdelningen och sedan träffa och bli inskriven på beda (behandling i dagvård). Skol dagarna är vanligt vis har bara fått schemat för nästa vecka och då är det 10-12 eller klockan 9 någon dag också men slutar fortfarande 12 och på tisdag utflykt väldigt stor skillnad från min vanliga skola där dagarna är 8.30-15.30 haha men jag har en känsla krypande inom mig att de kommer komma en liten impuls som gör att jag hamnar på vilovägar fönstret ser väldigt lockande ut troligtvis nästa gång vi hörs vet jag utvägen fast de händer mycket på någon dag väääääldigt mycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0