Where did I go wrong?

Ligger med ryggen i sängen och benen på väggen och stirrar upp i taket med Skit mycket ångest och samtidigt släcker och tänder taklampan och undrar hur mycket den klarar innan den går sönder...

morgonen har varit skit. Blev väckt halv elva men gick inte upp ur sängen förren lunchen vid tolv. Är trött som fan eftersom jag sovit typ ingenting. Kom upp till lunchen och satte mig vid matbordet och sa inte ett endaste ord och petade i maten i fem minuter innan jag gick därifrån och la mig i sängen igen där jag nu ligger och väntar på ett möte med soc som börjar om en kvart...

ah... Kan inte bara jävla ångesten försvinna den dödar mig här för fan man kan ju inte andas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0