Ångest

Lite sent uppe i morse eftersom jag var uppe och gick i korridoren kvart i åtta och hade inte marginalen på min sida när jag tänker springa in i köket och hämta frukost och inser att personalen har rapport så de blev att sitta och vänta en stod och proppa i sig frukost på en min och sen gå i väg till skolan... Ångest hela vägen till skolan. Första riktiga lektionen på ett halvår... Vi läste en halvtimme och jag hade noll koncentration och kom typ en sida i boken... Nu är no:n snart slut och jag har ingen aning om hur jag hamnat här eller vad vi har gjort... Jävla autopilot jävla Dissociation! Så fort de blir jobbigt även fast jag inte vill så börjar jag dissociera... Nu blir de engelska snart också innan jag ska till avdelningen igen... De är en helt jävla annorlunda värld har ute. I verkligheten. Och jag hör inte hemma där...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0