Före jag går upp måste jag gå ner

Före jag går ner måste jag gå upp

ligger i sängen på avdelningen och känner mig deprimerad och försöker få ut skrikandet ur huvudet och ignorera skriken i väggarna....

hur kommer det sig att några av de jag verkligen sårat går på bup? En tjej som jag skällde ut på min bowling började gråta och kom aldrig tillbaka, hon är bipolär idag. Och sen fick jag reda på att en tjej som jag haft mina upp och nedgångar med, sätt på bup's öppenvårdsmottagning med sina föräldrar imorse när mina föräldrar vad där på möte.
Så nu känner jag bara att allt är mitt fel!

och är man tillräckligt desperat så kan man hitta vassa saker överallt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0