I guess life isn't always what you thought it would be as a little girl...

Jag vet inte längre vad man ska göra... bara vet inte... orolig som in i helvete ! bara hon inte har gjort något dumt !

"This feeling is not sadness, this feeling is not joy."

Den här jävla känslan är helt jävla tom !
Eller ja tills man får utbrott och kastar saker omkring sig
Få ut allting och sedan kan man kollapsa

För fattar du inte !?
Hur jävla ledsen, arg, besviken och ja alla jävla känslor jag kommer att få om du tar ditt liv!

FÖR SNÄLLA M TA INTE DITT EGET LIV! 

M: den 28 november kl. 20:28: hej då :'( ska försöka idag om jag nt lyckas hör jag av mig imorgon :'(

M:
den 28 november kl. 21:11: jag har tänkt tillräckligt men beslutet har blivit det här nu

(M -09)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0