Igår, idag och imorgon

Igår: hade jag sammanbrott och grät som fan i soffan på rummet och oroade min rumskompis som hela tiden frågade om hon skulle hämta någon. Och sen kom en personal in efter itu sammanbrott hållt på en timme och letade efter A och då stod hon vid andra sidan soffan med armarna på soffstödet och frågade en massa saker... Hon kom tillbaka några gången måste väl sett hemsk ut helt jävla svart under ögonen av smink och röda ögon... Jag somnade vid halv ett iallafall och vaknade typ varje kvart hela natten...

Idag: liggandes i soffan och har inte tagit ett steg utanför rummet än... Tog mig iallafall upp från sängen för en timme sen;) och undrar om de ens är värt att gå upp? Men om en timme ska jag hem iallafall och sova hemma...

Imorgon: pepparkaksbak halv fyra och sen till åtta åka till avdelningen igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0