Inget att skriva

sitter hemma och har tråååkigt...
OCh jag har aldrig gjort detta på denna blogg och jag vet de kan vara tråkigt men jaja jag får sysselsättning en stund:

- ALLMÄNT
Jag har spillt ågot i sängen [X]
Jag har varit kär i en kändis [x]
Jag har kastat mobilen i en vägg [x]
Jag har velat raka av mig allt hår [ ]
Jag har velat vara det andra könet [X]
Jag har slagit sönder något [X]
Jag har samlat på klistermärken [X]
Jag har haft ett plåster i ansiktet [X]
Jag har brutit något ben i kroppen [ ]
Jag har köpt ett klädesplagg jag aldrig andvänt [ ]
Jag har haft matkrig [X]
Jag har sagt något taskigt om läraren så att läraren hört det [ ]
Jag har varit i slagsmål där det andvändes knytnävar [ ]
Jag har sportat på fritiden [X]
Jag har varit på maskerad [X]
Jag har gjort sönder ett fönster [ ]
Jag har suttit vid datorn en hel dag [ ]
Jag har rivit sönder ett kort [X]
Jag har lyssnat på en låt mer än 6 ggr på raken [X]
Jag har varit i London [ ] nej men den 10/12 åker jag dit ! :)
Jag har en webbkamera [ ]
Jag har velat flytta ifrån min familj [X]
Jag har Åkt vattenskidor [ ]
Jag har haft ett bandage runt huvudet [ ]
Jag har varit så full så jag har spytt [ ]
Jag har aldrig varit på bio [ ]
Jag har klippt håret själv [X]
Jag har bytt hårfärg någon gång [X]
Jag har ett lyckonummer [ ]
Jag har fått alla rätt på ett engelskaprov [X]
Jag har sovit bort halva dagen [ ] inte sovit direkt men legat i sängen dock..  
Jag har gått barfota i en mataffär [X] med strumpor men tycker de räcknas 
Jag har spytt på grund utav åksjuka [ ]
Jag hatar tivolin [ ]
Jag har haft en dröm men vetat att den aldrig skulle bli sann [X]
Jag måste erkänna en hemsk sak jag gjort snart [ ]
Jag tycker att livet är svårt att leva ibland [X]
Jag tycker att solen är gul [X]
Jag hatar blyga människor [ ]
Jag har bitit någon [ ]
Jag tycker att jag är bäst i världen [ ]
Jag förstår mig inte på teckenspråk [X]
Jag hatar choklad [ ]
Jag har ljugit på den här listan [ ]

- SMINK
Använder mascara [X]
Använder kajal [X]
Använder foundation [ ]
Använder rouge/solpuder [ ]
Använder läppstift [X]
Använder läppglans [ ]
Använder dipliner [ ]
Plattar håret varje dag [ ]
Använder parfym [ ]
Använder hårspray [ ]

- HUMÖR
Blir sur för ingenting [X]
Har starka känslor [X]
Skrattar åt ingenting [X]
Brukar gråta minst en gång i veckan [X]

- HUMÖR
Har särhumor [ ]
Skrattar när någon ramlar [X]
Brukar skratta så tårarna rinner [X]
Är flummig [X]

- SKOLAN
Är nöjd med min nuvarande klass [X]
Har blivit mobbad [X]
Brukar för det mesta ha kul i klassrummet [/]
Suddkrig på lektionerna [ ]
Läraren har gråtit på lektionen på grund av stökighet i klassen [ ]

- KOMPISAR
Har kompisar som är lika i sättet som du själv [X]
Har killkompisar [X]
Har tjejkompisar [X]

- SKADOR
Har brutit ett ben []
Har brutit en arm []
Har brutit nacken [ ]
Har brutit lilltån [ ]

- INTERNET
Har MSN [X]
Har lunarstorm [ ]
Har bilddagbok [ ]
Har kamrat [] 
Är medlem på hemsidor man glömt bort [X]

haha avdelningen ringde för en kvart sedan och undrade var jag var ;) de visste in när jag skulle komma tillbaka haha XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0