Jag hatar mig själv...

Jag vet inte vad jag ska göra längre hade bestämt mig för något och helt plötsligt insåg jag konsekvenserna som jag även sett på ett levande exempel men jag kan inte vara som jag är just nu de bara funkar inte så ska jag ta konsekvenserna eller?

crash down on the rooftop in my mothers high heel shoes wondering if will jump fly away with you

vem är jag egentligen
för min identitet är den jag varit dessa år och den jag är just nu så hur kan jag ändra den bara såhär?

Något jag tänker på angående min vanliga skola, vad har jag gemensamt med dom?
Om man fick frågan vad gjorde du igår vad ska man säga då?
Ne inget särskilt satt på avdelningen försökte hantera självskadeimpulser, ångesten och maten och ändå vara ihop hängande i mig själv utan massa bitar och skit...
Jag hänger inte ihop med omvärlden har inte gjort de på flera år
för jag vet inte längre vem jag är utan att vara den misslyckade och idiotiska personen som sitter här idag...

Om man är stolt över något i ens liv är väl den dagen man inte tänkte på kalorier eller självskador och självmord för vem är jag utan det?

Ärligt talat så vet jag inte längre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0