Trial

Snart hemma i stockholm och avdelning har haft det bra i kedjebo, vi har gått i skogen, målat, långfärdsskidor m.m och för första gången på jag vet inte hur många år sov jag igenom hela natten utan att vakna! Och jag drömde dock mardrömmar men jag drömde och man säger ju att man sover djupt och ordentligt när man drömmer gissar att jag behövde de miljöbytet. :)

imorgon ska jag ha två lektioner i min vanliga skola och som de inte skrämmer tillräckligt vättet ur mig så smsade pappa precis och sa att jag ska på rättegång imorgon! Jag tror jag skrivit om detta förut när jag var hos polisen för de skulle ha mitt vittnesmål. De är för en kompis som blev våldtagen och vid en incident några dagar efter våldtäkten var jag med henne och då hände de en sak för vi stötte på killen som våldtog henne som dom ska ha mitt vittnesmål på... Och hos polisen visste de inte om de skulle bli något men de har tydligen blivit de nu... Och jag har inget emot det. De är ju bra för min kompis att allt kommer till rätta men bara för att de måste vara på samma dag som allt händer! Först steget ut i verkligheten och sen rättegång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0