Trust difficults

Jag har svårt att lita på en person... Sen är bara grejen att personen jag har svårt att lita på är mig själv. Eller ja... Mia my devil. Men på något sätt måste jag väl styra henne också för hon är ju en del av hela hela mig, den okontrollerande och förbannade delen som har en krossade tallrik på rummet sen igår och känner för att stampa ihjäl hela världen och skrika och slåss. Jag kan inte lita på henne. Jag kan inte lita på mig. Gårdagsnatten/kvällen slutade någonstans mitt emellan som jag skrev... Jag kastade saker i golvet på kvällen jävligt bra att man bor längst bort i korridoren där inte personalen hör en. Men grät mig själv till sömns och skrek in i täcket och grät in i kudden men inget dumt hände iallafall. När jag till slut somnade efter halv två på natten hade fortfarande ingen personal kommit in fastän jag inte hade varit ute och gått i korridorerna sen kvart i tio...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0