Update

I lördags var jag hemma hos farmor med pappa och gjorde väl i stort sett ingenting...

Sov hemma mellan lör och sön och de gick ju såklart åt helvete...
Om man ska vara ärlig så rymde jag, nästan, jag kom utanför hemmet och gick några meter men insåg att jag har ju för fan ingenstans att ta vägen! Så hoppade in genom fönstret igen och satte mig i sängen och grät mellan tre och halv sex var jag uppe innan jag somnade av ren utmattning. Rösterna hade varit på hög nivå och jag försökte ignorera de med lite olika saker men till slut gav jag upp och lät dom dra ner mig i helvetet igen...

på söndagen var jag, syster och min gudmors fem åriga dotter och tittade på julskyltningen på NK och stod i en kö i en timme för att hon skulle träffa tomten... Men klockan två åkte vi till slut hem med henne och jag träffade mamma och handla mat och film och åkte hem...
Sen på kvällen tillbaka till avdelningen...

precis vart skola och lunch och nu sitter jag vid fönstret och tittar ut på snön som faller ner...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0