Vad fan ska man göra?!

Jag har panik!

Innan jag gick hemifrån chattade jag med min bästis och hon sa att hon inte orkade mer och tänkte ta livet av sig...

Killen som våldtog henne fick inget straff och gick fri från rättegången och hennes förlovning med en kille bröts och de e massa saker...
Och jag vet att hon är självmordsbelägen de har hon varit sen i juni men hon ha aldrig uttryckt de såhär hon har sagt tidpunkt men inte hur de vill hon inte säga...

Men hur kan hon göra såhär!
Hon klagar på mig och ber mig att sluta men de är inte Okej för henne att göra de nu!

Helvete också!
kan inte ens nå henne på hennes jourfamilj eftersom de tog ifrån hennes mobil när hon rymde...

Vet inte vad jag ska göra e så för in i helvete orolig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0