Borde man kanske blogga också?

Dagen har varit så hetsisk att jag inte ens haft någon tanke på att blogga men kan väl sammanfatta den lite hära när man ligger och försöker sova... Tio åkte jag hemifrån där jag sov en natt. Halv elva var vi i ett parklek och förberede kalas första började tolv till två för typ 2-3åringar eller något Skit mycket skrik... Sen städning och sådant en timme innan nästa gäng tre till fem egentligen fast de gick väl halv sex... Men andra kalaset var skönare typ 5åringar... Inte lika mycket skrik och jag satt och gjorde ansiksmålningar och taturerningar på barnen har även två kinesiska tecken på mig nu: mod och dröm. :) men efter kalaset städning och klockan sju var vi hemma igen för att äta. Men måste klaga på en sak varför lämnar inte föräldrarna sina barn och går? För frågar man barnen något ska de antligen ha av sina föräldrar eller be om lov... Imorgon klippning och middag hemma och övermorgon dygns kryssning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0