Imponerande eller ja kanske inte?

Jag har inte skärt mig på tre veckor !! :) fast de kommer ju de dagarna man sitter med rakbladen i handen mot handleden och gråter sen kastar man den in i väggen posetivt att jag står emot? eller negativt att de inte ens hjälper längre?

Dags perm denna helg i går gjorde vi typ ingenting gick runt i affärer och kollade på presenter men hittade inget bra.. men jag förälskade mig i en stor brun nalle !

dagens dagsperm förbrukades i liljeholmen och bowlinghallen.. och hem och käka pizza hihi :) onyttiga djävul :/

Men vad som händer i helgen får vi se ;) men nu ska jag tillbaka till avdelningen med 19.40 bussen och hoppas övertala pappa att köpa naturgodis åt mig kommer säkert gå åt helvete men man ska alltid försöka för det kommer den dagen det gå bra ! Men nu ska jag snöra på mig mina kängor. Kramiz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0