Todelo

Först ska jag klaga lite jag har blåsor på fingrarna, träningsvärk... Huvudvärk och yr som fan ... Känns som jag kommer ramla mer och dö... Och jag är smäll fet!

Men idag istället för skola på förmiddagen blev de östasiatiska museet och se på någon konstig kinesisk armé Skit tråkigt...! Sen lunch på avdelningen och klockan tre ska jag till polisen för förhör... En av mina kompisar var med om en våldtäkt och jag var med vid en annan händelse med den killen så polisen vill ha mitt vittnesmål och veta vad jag vet om allting och vad hon har sagt... Sen imorgon ska skolan ringa mamma och boka möte med min mentor syv och bitr.rektor för jag ska börja gå en halvdag i min vanliga skolan i veckan. Men nu ska jag avsluta ;) ha de bra!! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0