<3

Fan Helvetes jävla skit.
Använder mig av den raden rätt så ofta men den stämmer ju.
Måste inse saker för mig själv. Sluta ljuga och ge bort de vita sakerna. Jag vet vad som kommer hända fast jag kanske behöver det. Eller?

Saknaden blir för stor att bara.
För jag saknar dig iallafall.
Ser du mig ifrån himmelen?
AAHHH DAMP!
Christoffer kom tillbaka till mig!!

Träffade Nea idag utanför bup. Hon flyttade till ett behandlingshem för en månad sen så det var lite sorligt att höra att hon sovit på akuten. Men det var roligt att träffa henne, hon är alltid så full av energi och hon hade färgat bort till rosa hår till lila nu:) Vi är så lika varandra (till sättet, plus så har vi samma diagnos) så när vi såg varandra sa vi Hej i typ fem minuter till varandra! Men det var så härligt när vi var på avdelningen tillsammans för när vi hade tråkigt lekte vi soffrace i korridorerna eller gjorde ljud till varandra som ett hemligt språk i säkert över en kvart per gång tills vi tog en paus.
Saknar henne!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0