If nothing goes right. Go left.

Det är inget kul när absolut INGET fungerar!!!!!!

Jag kom i väg bra till skolan imorse men sen hände det något... Hade en lektion som var syslöjd (första lektionen för dagen) där satt jag i en och en halv timme och försökte sy fast ett blixtlås, vilket gick ännu sämre för hur mer irriterad jag blev över att inget funkade.
Skulle åka och luncha med pappa med då gick bussen sönder. Lunchade med pappa tillslut och sen skulle vi åka till karolinska. Bussen var där en kvart försenad vilket gjorde att vi var sena till tiden jag hade hos Rekonstruktiv Plastikkirurgi som det tydligen heter för att kolla upp ett ärr som jag nog ska ta bort. Där gick det bra iallafall.
Men när jag och pappa ska åka därifrån står hela trafiken stilla p.g.a att någon jävla ryss är i stan på statsbesök. Varför ska hela trafiken stängas av för det? Ingen stänger av den för mig så han är väl inte viktigare än mig eller hur?
Fick vänta fyrtiofem minuter vid karolinska så pappa och jag köpte en glass i solen. Dock missade jag min engelska lektion halv tre men jaja what shall you do.
Kom till pendeln tillslut och tåget kom ganska lagom. Tills jag inser att den bara går till Ulriksdal. Sen ersätts resten med buss. Blä.
Gick till bussarna och får en chock när jag ser kön. Smsar hemmet och ber dom hämta mig men ingen svarar. Såklart. Tillslut går tåget igen och jag kommer hem. och där är det strömavbrott och inga mobiler fungerar heller!
Men mot alla odds är det nu mat iallafall :)

Livet är som en direktsändning, det går inte i repris.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0