Det är bara jag som skrattar åt mina egna skämt. För det är bara jag som hör dom

God morgon världen. Jag är uttråkad.

Vaknade typ sju för att personalen började prata i personalrummet som jag delar vägg med. Är så jäkla lättväckt så när dom pratar i de rummet vaknar jag och när personalen ska väcka killen i rummet bredvid mig hör jag allt som dom säger vilket gör att dom väcker mig innan dom väcker honom, eftersom han är svårväckt.
Nu fick jag iallafall nog så ska flytta upp en våning till ett annat rum så kanske jag inte vaknar sju när jag ska upp halv tio.
Men mitt tåg går om en halvtimme så snart är det antligen dags att gå, har redan suttit i soffan en timme typ halvdöd.

Minnena från gårdagen hemsöker
Rädslan för framtiden skrämmer
Ska jag säga sanningen?
och bli inlagd
Ska jag säga lögnen?
och bli kvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0