Död.

Du kan inte hoppas att något ska hända
när du inte kan inse vad som behöver göras

Dom lämnade mig ifred i torsdags kväll och i hela fredagen. Sen på lördags kvällen började jag må lite bättre och innan hade dom ju lämnat mig ifred för att dom tyckt att min förkylning har varit tillräcklig jobbigt men nu när den släpper så fick dom för sig i går kväll att nu gäller det.

Tack för det förresten

Jag mådde ju nämligen ganska okej psykiskt men dåligt fysiskt men nu vänder det jag mår skit psykiskt igen och ändå helt okej fysiskt. Men jag hade ett hopp om att de gett sig igen inte att jag behövde låsa dörren på bilen för att försöka behärska mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0