How can the darkness feel so right?

Saker är dåliga. Nästan ohanterbara, är på gränsen till mentalbreakdown. Orkar inte leva längre. Varje kväll försöka träffa pulsådern. Hjärtat i fickan.
Men vänta lite nu.... Är det inte det här som jag vill? Jag borde väl vara lycklig då eller?

Det var ett jävla tjat om mina relationer också. Men så länge jag har hela kontrollen och alla lindade runt lillfingret så är allt perfekt!
Eller vänta... Det kanske var det som var problemet?

Varit i skolan, samtal på psyk och på gymmet idag. Skönt på gymmet när man bara kan släppa ut all ilska och samtidigt bränna kalorier:)
Men nu är jag på väg hem igen och känner bara för att lägga mig i sängen och sova. Säkert det jag kommer göra också. Har aldrig sovit mitt på dagen på flera år men den senaste veckan har jag varit så utmattad att jag somnat och det är oftas inget bra tecken.

Vad är rätt?
Vad är fel?
Vad är bra?
Vad är dåligt?

P.s drick inte 90cl cola light på en kvart det gör att man får jävligt ont i magen! Listade ut det idag Hehe osmart...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0