The last couple of days

Vad har jag gjort sen i fredags??

Lördag:
Var och spelade minigolf på förmiddagen gick dock inte så bra efter som jag kom näst sist av fyra. Men slog iallafall syrran *Stolt* Men efter det åkte vi hem till farmor och firade påsk. Farfar kom även dit. Jag blev den som lagade maten och ibland HATAR jag verkligen min farmor! Hon kan skratta åt allting! Jag brände såsen och tänkte sila den så att jag fick bort de brända klumparna, för det var inget fel på såsen, men då kommer farmor och börjar garvskratta och frågar hur jag kan få för mig någon sådan ide. Det är inge kul att bränna mat och när hon garvskrattar? Ja.. Jag blev ju förbannad och lämnade köket och satte mig på verandan och tjurade istället.

Söndag:
Jadu... Vad fan gjorde jag i söndags?? Låg i soffan och tittade på Gossip Girl typ hela dagen. Åkte ut med en personal till ett ställe som heter Trädgården för att köpa gödslingsmedel och tog samtidigt en fika men annars gjorde jag nog inget. En tre rätters middag blev det iallafall och sen en kvällspromenad :)

Måndag:
Var i parken och grillade med min morbror, hans tjej och deras dotter(min kusin, Sofia). Sen även min gudmors familj. Hon och hennes man och deras barn som är 5 resp. 2.5år. Var med han som är två och ett halvt och helt plöstligt åker jag rutchkana och har sand i håret?? Så det kan gå haha :)

Tisdag(idag):
Skola 8.30-11.30 och insåg hur mycket läxor jag har att göra just nu. Ändå gör jag inget? Åt lunch och softa en stund sen var jag på gymmet 15-16. Är väldigt otränad just nu. Har gått på gym några år men eftersom jag var så ute och simmade på djuuuupt vatten i min ätstörning förra året så gjorde jag knappt något. Mina träningspass bestod av några minuter på träningsbandet och sen resten spenderandes på toaletten och käka godis. Samtidigt som godiset åkte ner i munnen kom det upp igen, samma väg. Kunde vilka tider man kunde gå ut och in för att inget skulle märka vad man gjort eller hur länge passet höll på. Vilket bara brukade bli knappt en halvtimme eftersom jag knappt spenderade någon tid i gymmet. Men nu tränar jag iallfall, Duktiga lilla mig!!
Nu sitter jag vid datorn och ska snart ha samtal sen blir det nog att titta på lite mer gossip girl.

Allmänt mående?
Skit, fattar inte att jag faktiskt lyckas att ändå hålla mig själv vid liv.

I think that was it !

By the way:
Twilight fan?? Kolla in min blogg Twilightreporter har varit nerstängd sen augusti men jag startar upp den igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0