We're in this together now

Tror inte någon kan fatta hur mycket jag saknar honom
Han var min sten i världen
Den som höll mig stående rakt upp
Man SKA INTE bara bli 18ÅR !!!

Jag visste att jag inte kunde begrava det förevigt
Det skulle komma till ytan
Och det kom till ytan efter åtta månader

Ringen jag fick av dig sitter som vanligt på fingret
Det må vara oäkta och rostig
Men den symboliserar DIG
"Diamanten" är intakt
Själva ringen är din kropp nere i jorden
Den kommer slitas ut och försvinna
"Diamanten" är ditt hjärta
Den kommer alltid sitta kvar med samma storhet

Kommer inte glömma bort när du citerade denna låt We're in this together now - NIN för efter det så blev det våran låt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0