Ätstörningsunge.

Gårdagen gick åt fanders. Försökte spy upp igen men de gick inte!
Idag väckte dom mig med en utskällning om att jag måste äta!
Åt bara lite till middag igår och sen åkte jag och tim till stan och när vi kom tillbaka sa personalen att jag var tvungen att äta något och ställde in två mackor och yoghurt m. flingor på mitt rum. Och när de skulle väcka mig och maten stod orörd blev dom sura. Hon som kom in sa att jag måste äta. Jag sa att jag ätit middag igår men då sa hon att de var lika mycket som barn åt när dom skulle lära sig att äta riktig mat.
Men ingen frukost sen. Lunchen blev lite sådär.
Åt en halv macka baugette som till hälften gick ner i tröjarmen. Som jag sen matade fåglarna med..
Middagen blev inget.
Tim och jag åkte iväg ett tag, vi kommer tillbaka klockan nio. Jag äter inget. För en halvtimme sen säger personalen åt mig att komma till kontoret och där släpper de BOMBEN !
Dom ska vara i mitt rum inatt och imorgon bitti tar dom mig till PSYK! vill inte. Maten kommer ju bli hemsk där. Vill inte gå igenom de en gång till men försent nu!

Everybody's got their problems
Everybody says the same things.
It's just a matter how you solve them
But what else are we supposed to do?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0