Kvarnbadet

Idag ska vi till någon utomhus pool i Vallentuna men tänker inte bada men följde med iallafall. Sitta i gräset och ta en cigg, vi får ju ändå 40kr att handla för så de blir väl en Coca-Cola light och något att äta eftersom jag har inte ätit något och kommer annars inte äta förren fem om jag ens äter då.. jag är i svält period igen. Känns konstigt att vara vid en pool eftersom de var tre år sen jag var vid något senast.... och de är ungefär så länge jag har skadat mig. Sen är de mycket folk, jag får ångest, rakbladet hänger runt halsen och jag vill inte sola armarna för mamma har dunkat in i mitt huvud att det är dåligt att sola ärr eftersom hon tejpade över dom förra året men nu blev dom för många att de blev för mycket. Men nu sitter jag iallafall här på badet....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0