Se mig?

Jag svälter. Men jag har vunnit.
Jag har kämpat. Men ja ghar lyckats.
Jag har nu besegrat kampen mot hungern.
De är den första tiden som är värst.
Den är nu över.
Jag känner inte längre när jag är hungrig.
Fuck yeah!! :)
En personal kom upp till mig efter jag hade gått och lagt mig igen. Han sa: klockan är halv ett jag är inte dum i huvudet. Jag märker när du går och lägger dig.
Jag tänkte: om du märker när jag sover, varför märker du då inte när jag inte äter?
Har du inte hört den varje dag när jag säger jag är inte hungrig?
Ser ni inte att jag kastar min mat när vi är på utflykt?
Alla ungdomar ser och försöker få mig att äta.
Så ja ni är dumma i huvudet.
Hahaha dom väcker en ju klockan elva och jag sover lite konstigt och personalen garvskratta när jag sov så. Nästa gång dom skulle väcka mig tände kom lampan och gick, dom låste inte dörren! Jag gick upp släckte lampan och la mig igen. Två ungdomar kom in, en la sig på mig och en tog mitt täcke. Då tog jag kudde över huvudet och dom kastade bort dom! blä sen gick jag upp, tog min medicin, vägra äta och gick och la mig igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0