varje dag är en kamp om att överleva

Varit hemma och färgat mitt hår idag, bild kommer senare eftersom jag bloggar från mobilen.. men de blev brun/svart skit snyggt! <3 sen har vi kollat på pappa och morbror som har sprungit midnattsloppet. Duktigt säger jag bara!

men för övrigt fattar jag inte varför jag är inlagd på psyk. Mår ändå bättre än vad jag brukar.. jag har varit ute på kvällarna och de är posetivt, jag sover bra, jag har inte skadat mig på en vecka, jag har levt ett äkta tonårsliv för första gången! Okej, maten är dålig för andra med bra för mig. Om jag inte blir utskriven på mandag och inte får åka till Göteborg och träffa älskling så slår jag fan sönder hela avdelningen!


Kommentarer
Anonym

Rym! ;D

2011-08-14 @ 11:38:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0