har liksom bara ingen energi kvar i kroppen..

Klev upp strax efter ett och var i huset knappt två timmar innan jag gick upp och la mig under täcket igen, där jag ligger nu alltså. Har inte heller fått i mig någon mat förutom lite godis jag hade brevid sängen. Jag har bara ingen energi orkar inte gå upp för trappan, orkar inte gå ut och röka, orkar inte göra något att äta, orkar inte klä på mig har inte tagit av mig mitt nattlinne sen annandagen bara dragit på mig mjukisbyxor när vi ska till mataffären eller hyra film, orkar inte duscha, orkar knappt kolla på tv utan ligger och stirrar in i väggen och har avril lavinges nya album goodbye lullabye i bakgrunden.. orkar bara ingenting..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0