så vacker låt!! <3

Utanpå tror ni att jag är så glad
men egentligen kämpar jag för att klara av en enkel dag
ni ser hur jag skrattar, ni ser hur jag ler
men inuti min kropp så orkar jag inte mer.

Jag vill dölja min smärta
så ni tror att allt är perfect för mig
men hur ska jag kunna spela
vet jag ens det själv?
spelet är svårt och det finns inga regler
människor gör som de vill
utan att nån ser det.

Hålet i hjärtat
det kryper längre upp,
och sen stannar det i halsen
sen åker det ut ur mun.
Jag äter men svälter endå.
får ingen näring energi eller så.
Jag går in på mitt rum
och klättrar upp i sängen,
jag vill bara vara ensam
men då kommer ångesten.
Jag lever kontrollerat får aldrig vara ensam
att ha det tyst och vara själv
det är min längtan. 

Som ett litet barn
som söker efter svaret
Varför lever jag ?
Som ett litet barn
som har fått känna smärta,
Varför lever jag?
Varför lever jag?
Varför lever jag?
Som ett litet barn
som söker efter svaret
Varför lever jag ? 

Pojkar och flickor
det finns många som mår dåligt
en del har fulla hjärtan
fast mitt är ihåligt
de säger åt mig att vara glad
det är lättare att vara
om man känner som man gör
kan man ingenting klara
jag vill att ni ska tro
att jag är en lyklig tjej med framtid
sanningen är såren
bränner nog föralltid.
Ingen vet det innersta
inte ens de närmsta
om jag säger min sanning,
de är alldeles för hemska
jag vet inte om jag vågar
ta mitt liv och vara feg,
men mitt liv är precis som en jävla LEK
kan ni sluta någon gång
och bara lämna mig ifred?
jag älskar de som bryr sig
men ni andra har FEL!
Vilken väg ska jag vandra nu
och vart ska jag gå?
är det någon som vet
något du kan svara på?
nu kollar ni på mej
och jag känner hur de spottar
allt du en gång var
det va fan på låtsas.

Som ett litet barn
Som söker efter svaret
Varför lever jag ?
Som ett litet barn
Som har fått känna smärta
Varför lever jag ?
Varför lever jag?
Varför lever jag?
Som ett litet barn
Som söker efter svaret
Varför lever jag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0