DET HÄR ÄR INTE MIN DAG!

Jag har tappat mina underbara Hello kitty hörlurar! Redan på dåligt humör eftersom någon hade tagit dom och inte lämnat in så missar jag bussen och får gå till pendeln I SNÖSTORMEN! Kollar på mobilen och det ska komma ett tåg till Södra som skulle passa. Står inget om förseningar på de tåget. Jag kommer till Södra och kollar när det går, står fortfarande inget om försening.
Kommer ner till perrongen och läser: tåget vänder i Centralen.
För In I Helvetes Jävla Skit.
Upp från perrongen och åker in till Centralen som är den värsta att åka till från Södra och jag bokstavligen hatar Centralen för att det är så mycket trafik och folk.
Tar bussen, byter till tunnelbanan som jag nu sitter på som stannat i fem minuter mellan gamla stan och centralen! Nu börjar det rulla. Långsamt. Hoppas som fan att pendeln kommer och inte är en halvtimme försenad.
Då ringer jag fan personalen på behandlingshemmet och ber dom hämta mig.
Om dom då skulle vilja ha en jävligt sur unge i bilen...
Och nu kryper tåget fram igen!

Jag till ha mina hörlurar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0