?

Vad gör jag för fel?
Jag försöker och jag försöker.
Men ändå hamnar jag i samma tankegångar och samma hål.
Konsten att slutar överleva och börja leva är lång och svår. Först måste man lära sig konsten också.

Jag och nätter går inte ihop. Men lite roligt blir det när man vaknar upp med målade naglar men det finns ju baksidor också.

Dagen började med att jag stressade hela morgonen eftersom jag inte kom upp i tid. Satt vid frukost bordet och insåg att tåget jag borde ha tagit går nu. Kom iallafall till mitt möte med min psykolog i tid och var faktiskt på rätt så bra humör. Var på bup-skolan efter det och åt även i dagvården idag sen smsa jag till A som är kvar på avdelningen som ju ligger bredvid. Hon kom ut en stund och vi pratade en stund. Blev lite jobbigt eftersom hon åker till Västerås imorgon till ett behandlingshem...
Resten av dagen blev gitarr och piano och sen har jag latat mig typ. Inte haft ork för något...

Men nu är det husmöte iallafall.
Bye darlings! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0