Holy Shit!

Halv ett fick jag reda på att jag skulle åka och kolla på ett behandlingshem. Tagen på sängkanten kändes det som, hade noll koll trodde jag skulle få åka dit nästa vecka eftersom jag fick för mig att ett möte som skulle vara innan skulle vara på fredag, men antligen tog jag fel eller så blev de flyttat men hur som haver åkte jag från avdelningen halv två. Fortfarande helt borta och inte fattade vad som hände kom jag dit och träffade dom på behandlingshemmet och dom visade mig runt. Kändes bra men tror inte riktigt jag smält detta än och fattat vad som händer för i slutet verkade det som att de sas att jag ska flytta på onsdag och de var jag inte beredd på. Känns konstigt att flytta men även så flyttar jag ifrån Söder där jag är uppvuxen och avdelningen även var, så de blir helt annorlunda... Men de ska nog bli bra så fort jag hinner smälta de och inse att imorgon måste jag också packa för jag har skola på förmiddagen och åker nog efter lunch... Jaja de ska nog gå. Nu måste jag göra klart mitt pussel jag har hållit på med några dagar, kan ju inte lämna det ogjort...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0