Feb. 21, 2011

Jag är imponerad över mig själv ibland, dock på det dåliga sättet men jaja. Var nära på att låsa ut mig i natt, inte det smartaste men jag hade jävligt bra reflexer ibland ;)
Men detta går inge bra. Jävligt skit och det tar emot så jävla mycket att göra något, som idag ska jag städa mitt rum, renbädda, borde tvätta men finns det någon satans, jävla ork för det? Nejnej. Jag sitter vid datorn och planerar lite andra saker istället.
Nu är det mat om en kvart också och jag vill inte äta och jag får inte äta men jag får inte äta men jag är så jäkla hungrig. Kommer få skit om jag äter men jag kommer väl få stå ut med det som jag gjort så många gånger tidigare.

Ibland önskar jag att jag hade vingar så att jag kunde få sticka iväg från detta skit.

Jag vet inte riktigt hur min planering ser ut för tillfället.. Jag ser inte längre fram tills på fredag men på söndag åker jag till fjällen i fem dagar och jag vill så gärna se fram emot det men det går inte det är till och med riskfyllt att jag kan se tills på fredag och det r väldigt ovanligt. Det är något som blivit så jäkla fel och jag tror jag börjar bygga på mig saker inombords som brister iväg och lever sitt eget iv

Fick tillbaka alla bilder jag målade under tiden på avdelningen dom blev tjugo stycken till slut och en som brukar vara med mig på bilden och även var min kontaktperson på BEDA när jag var där i månadsskiftet aug-sep i en vecka och det var hon som fick följa med mig, när jag fick psykbryt på fredagen den veckan, både till bup-akuten och akuten på sös. Hon började gråta för att hon blev så rörd av dom och kunde förstå dom på hur det var. Hon satte upp alla bilder på väggen i tidsordning och det var väldigt häftigt att se faktiskt. Jag kände igen så mycket.

Jag vet inte vad som händer men det händer drastiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0