What have I become?

Ska gå och lägga mig idag, har haft noll ork för typ allt och knappt sagt någoy under hela dagen, om man bortser ör när jag var ute och gick med en personal. Har fortfarande på mig pyjamasbyxorna och håret uppsatt i en knut men jaja... det är väl helg får man väl skylla på ;) Imorgon är det skola och på morgonen måste jag ringa min psykolog för att omboka ett möte. Jag hatar att prata via telefon men man måste göra det också, bara man inte hamnar på telefonsvararen då kommer jag få panik. Jag måste nämligen se hur folk reagerar när man säger något annars går det inte.. Men nu ska jag sova som sagt och hoppas på en bättre dag.

I hurt myself today
To see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real
The needle tears a hole
The old familiar sting
Try to kill it all away
But I remember everything

What have I become?
My sweetest friend
Everyone I know
Goes away in the end
You could have it all
My empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt

I wear this crown of shit
Upon my liar's chair
Full of broken thoughts
I cannot repair
Beneath the stains of time
The feelings disappear
You are someone else
I am still right here

If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way




Kommentarer
p

bra skrivet i kommentaren!

2011-02-20 @ 23:17:30
URL: http://psykiatrin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0