Å N G E S T

She strikes a pose
but she dies inside
but nobody knows she's a beautiful Suicide

Kvällen har varit helt katastrofal. Jag åt alldeles för mycket mat till middag och ett halv kilo godis.
Låg i sängen efter allting, en stund och när jag tänker sticka till toaletten för ångesten och mia skriker på mig kommer min kontaktperson in till mig. Hon skulle prata om en sak som hände innan middagen (tänker inte gå in på detalj utan de räcker såhär, det finns saker jag aldrig kommer att skriva i bloggen) och när hon gick efter tjugo minuter börjar jag gråta i en halvtimme och sen är de försent för att få upp maten igen. Trevligt.
Hela kvällen har varit ångest på hög nivå.
Man känner hur magen och låren bara växer och växer och man går upp tjugo kilo.
Fan.

lycka till med att sova nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0