Akwared silencen

De blir en pinsamm tystnad när de bara är jag och en personal som försöker småprata lite. De är så få på avdelningen just nu... Det är jag. En tjej som typ inte kommer ut ur sitt rum men är här med föräldrar. En fransk pratande tjej som lever i sin egen värld men henne kan man inte prata med. Så de blir typ jag som sitter och lägger pussel och personal som springer runt. Igår vid kvällsfikat var de jag och fem personal. Så de kan gå ibland. Men man känner sig lite taskig när man sitter och önskar att någon rolig människa ska må dåligt ;) moha ha ha!


Kommentarer
Abi

Intressant blogg! Känner igen mig lite av det du skriver, eller snarare hur det var för mig förr.. du har fått en ny läsare. Fortsätt kämpa!

2011-01-15 @ 17:03:56
URL: http://mabbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0