Fan också

Mitt rum är mitt teritorium och så länge jag är där så kan någon annan också vara där men så fort någon har varit där och jag inte vet om de så får jag panik. De är en tjej här som bara pratar franska och går in i andras rum. Mitt rum är längre bort i en lägenhet så inte bland dom andra så jag tänker ju att dom borde ha koll på henne om hon går åt fel håll men nej för fan. En gång kom jag tillbaka och de sa att hon varit inne i mitt rum och de var väl ändå helt okej sen fortsätter de prata och säger att hon duschade och och då blir jag skit sur på att dom inte har koll på henne och panik över mina grejer. Droppen kommer en timme senare när jag kollat igenom alla mina grejer och skulle bara fixa täcket och där ligger alla hennes kläder och då blir man förbannad alltså de är mitt rum och mitt teritorium och ingen ska vara där utan att jag vet! Sen kommer vi till idag som börjat dåligt och jag varit på skit humör men varit ute två timmar och lunchat med pappa. Och sen kommer jag tillbaka och de säger att jag måste säga till när jag går. Jag blir lite irriterad för jag sa till till sex olika personer att jag skulle gå i väg i två timmar men låter de passera ändå. Sen kommer jag in på rummet och där blir de droppen. De jag hade i kylen står på bordet. Glassen från frysen står framme och någon har försök att öppna den. Fika brödet jag hade i kylen ligger på bordet och hon har ätit på de. Mandarinskal ligger överallt jag som hatar mandariner och jag ser att någon har kollat i mitt ritblock. Och de är ju den här tjejen som varit inne i mitt rum då. Och jag är skit förbannad men vet inte vem jag ska vara mest förbannad på. Hon som varit inne. Eller personalen som är helt inkompetenta och inte håller koll på henne när hon gör såhär och inte låser dörren fast man sa till sex stycken innan man gick! Fan säger jag bara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0