Haha

Jag och en tjej, L, var typ helt maniska, kunde inte sluta skratta, gled på golvet, körde soffrace(puttar en del av soffan på golvet och hoppar upp och glider), kastade blomblad, skruvade bort lampor, lekte kull runt en stolpe, musik på högsta volym och dansade. Sen kom en personal och sa ni får sänka volymen. Och jag och L tittade på varandra och garvskrattade. Vi mådde ju inte alls dåligt. Eller de var nog ironi. Vi mådde skit. Okej vi skrattade men de var ju inget ärligt skratt precis. Vi blev inte ens till sagda eller något bara lät och vara förutom just den tillsägelsen. Men nu har jag spelat lite kort och L skrivit lite så vi har lugnat ner oss men nu mår jag dåligt och blir tyst istället... Hoppas att morgondagen blir bättre iallafall. :) skippar min vanliga skola och åker och bowlar med skolan sa bup istället, orkar inte med skolan orkar inte ens koncentrera mig nu...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0