Lista 2010

Man kan väl fördriva tid med en lista och spara på sina hjärnceller också :) för här ligger man igen och inte kan sova. Men jag somnar tidigare varje dag denna vecka för den började med kl. 04 nu de den bara 00 och jag e trött, men de kan väl ha att göra med att kroppen ändå dock måste sova ;)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor av skit...

Höll du några av dina nyårslöften?
Nej...

Dog någon som stod dig nära?
Ja. Rätt så nära. R.i.p C <3

Vilka länder besökte du?
England

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Kunna vara med Kompisar

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
11/13/28aug och 3sep.

Största misstaget?
Allt runt om maten

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp. B.la. Foten flera gånger...

Vad spenderade du mest pengar på?
Ätbara saker

Gjorde någonting dig riktigt glad?
London resa:)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Nin-we're in this togheter now

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare :/

Vad önskar du att du gjort mer?
Träffat kompisar

Vad önskar du att du gjort mindre?
Spytt, skärt

Hur tillbringade du julen?
Med Släkten

Blev du kär i år?
Japp. Inget besvarat dock...

Favoritprogram på TV?
Grey's anatomy

Bästa boken du läste i år?
Vampire kisses

Största musikaliska upptäckten?
My chemical romance

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
ute och fika tror jag...

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att inte varit fast på psyket i fem månader!

Vem saknade du?
M, C och mina kompisar som glider bort... 

De bästa nya människorna du träffade?
N !


Kommentarer
Anonym

Åh,MCR <3 Fortsätt lyssna på dom du,dom gör mig alltid glada :3

2011-01-06 @ 14:32:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0