Lördag, söndag och måndag

De senaste två dagarna har varit katastrofala med panik och ångest och massa annan skit och har listat ut att vänsterhands pekfinger nagel är vass.

men idag har varit bra för jag har träffat underbara N <3 hon kom samtidigt som mig till avdelningen i början av augusti och vi delade bl.a. rum i över två månader. Men den typ 8november flyttade hon till ett stödboende på östermalm och idag träffades vi och fika, jag drack min första latte med vanilj smak :), sen åkte vi till henne i typ två timmar och hon visade runt mig men sen satt vi mest bara och snackade. Helt underbart jag har verkligen saknat henne!

men nu har jag lite panik för sitter på bussen och kommer att bli tio min försenade till middagen på bup... Jag hatar att missa saker och bli sen får panik och ångest... Kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0