Måste inse sanningen

okej. Måste inse detta för mig själv nu.
Något som många inte gör en så stor sak blir så jävligt stort för mig.

Mina vänner kan också må dåligt.

Det är ju fan bara att acceptera.
Att min bästis bor på behandlingshem för hon vill ta livet av sig och soc tror hon går på droger.
Att 2 i min klass skär sig.
Att 3 stycken i klassen har ätstörningar
Att en jag känt sen dagis har haft äs och skärt sig förut.
Två stycken från min bowling, en är bipolär och en skär sig och går på dbt.
Min före detta bästis har äs och går på bup.
Många av de vänner jag träffat senaste halvåret har jag träffat på avdelningen.
Den ända jag verkligen älskat var manodepressiv och tog livet av sig.

Listade ut idag att ytterligare en jag känner skär sig så fan nu också.
Jag får typ panik men måste inse detta. Det är okej för dom också att må dåligt kan inte blir så jävla överkänslig.
Men även att jag drar mig till personer som mår dåligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0