Religion: psykiatri

När jag inte har sovit bra har jag en skit bra humor! :D
de tio budorden inom religionen psykiatri:

1. Du skall inte tro på något annat än Psykiatrin.
2. Du skall inte missbruka benzo, ty Psykiatrin kommer inte lämna den ostraffad som missbrukar deras benzo.
3. Tänk på att hålla käften.
4. Visa aktning för personalen, så att de får avlöning länge, i den psykiatri som, din läkare, ger dig.
5. Du skall inte begå självmordsförsök.
6. Du skall inte vara uppe på natten, du ska sova!
7. Du skall inte gråta, det är barnsligt.
8. Du skall inte säga att du ska ta livet av dig och sedan inte göra det.
9. Du skall inte ha begär till mänsklig vård.
10. Du skall inte ha begär till någon annan psykiatrisk vård, diagnos, behandling, personal eller något annat du egentligen har rätt till.

Vad säger Psykiatrin om dessa ord?
"Jag, Psykiatrin, din mentalskötare och läkare, är en nitälskande Psykiatri, som hemsöker psykpatienternas missgärning  på frihet och självkänsla och efterkommande möten i tredje och fjärde led, när man hatar mig,  men som ger nåd med benzo, när man älskar mig och håller mina bud


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0