Bravo

okej, jag vill bara skriva detta.
Men om jag inte får vara på mitt rum eller gå utanför dörren (fick lite små panik när dom stoppade mig för jag ville till kiosken och köpa cigg!) så får jag fortfarande sitta själv ute och röka. När dom VET att jag fimpar mot armen då och då. Dom kan ju inte direkt ha missat det när jag tar pencilin för de har blivit infekterade och dom lägger om såren varje kväll. Satt ute och rökte alldeles nyss med värsta ångesten och när jag precis rökt klart kommer en personal ut och kollar vart jag var, jag satt och skulle precis fimpa på armen så hade dragit upp tröjarmen och satt fimpen på armen och dörren öppnades. jag gömde armen kastade bort fimpen och personelen som kom ut sa bara att jag skulle säga till när jag gick för han trodde jag var på mitt rum där jag inte fick vara. Sen gick han och jag tände en till cigg och fimpade på armen och gick in. Smart av dom säger jag bara.

(bilden är tagen från goggle, har inget med mig att göra)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0