En dag är för mycket begärt.

Sitter i soffan och har tråkigt, kan ju inte heller gå till rummet och kommer nog sova i personalrummet inatt igen (skönare säng än sjukhussängen iallafall), men när jag inte göra något speciellt och bara kollar lite då och då på filmen som är på. Då får jag tid att fundera lite. Läste även lite gamla inlägg på bloggen och började tänka på vad läkaren sa till mig när jag blev på bup akuten: att jag skulle lova på kvällen att jag inte skulle göra något på natten. Men jag kan inte lova det för att de är för mycket begärt.
Men jag ska fixa detta, de krävs mycket till för att jag ska tillbaka till avdelningen på bup...
barn och ungdomspsykiatriska kliniken i stockholms heldygnsvård enhet syd -sluten psykiatrisk vård

Jag tar fortfarande minut för minut och de fungerar än så länge





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0