glöm bort helgen, det är en ny vecka och dags för nya misstag

Åkte iväg på en liten minisemester med mina föräldrar. Så ja fick sova två nätter på akuten innan ja imorse blev hämtad halv elva. Psyk akuten. Hur tråkigt som helst. Ja var där utan föräldrar också så mest var de bara ja och personalen så ja fick gå med och hämta maten och så men annars satt ja vid tvn för mitt rum bestod av två sängar och en byrå. Inte ens gardiner men de var väl bra för ja började planera att riva sönder gardinen och göra en snara för att hänga mig med. Tog även sönder en vanlig sked och försökte skära upp handleden med en plastkniv. Ja... ja mådde inte så under hela söndagen men på kvällen kom de en personal ja gilla och hon satt med mig i den ekande, vita korridoren i en ful grön soffa och pratade en stund. Men idag, måndag kom mina föräldrar och hamtadw hämtade mig för en minisemester till på torsdag. Den har varit planerad sen innan allting hände men de har varit lite oklart om den skulle bli av, men det blev den. Så nu sitter ja på ett litet hotell i en små stad utanför mariestad. Iallafall mycket skönare sängar än dom stenhårda på akuten och ett riktigt täcke istället för den gula sjukhus filten. men... behandlingshemmet har stängt denna vecka och öppnar på måndag igen och ja kommer hem på torsdag och ja klarar nog inte av att sova hemma hos mina föräldrar de kvarstående nätterna så ja tror ja ska komma till bup igen.. men imorgon blir de cykel utflykt :D


Kommentarer
Felicia

Jag vart också inlagd på psykhemet syd, men bara en vecka! Tänkte bara säga, kämpa på.. Allt kommer bli bra, även om det inte känns så <3

2011-06-22 @ 00:24:31
URL: http://ffnn.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0