Good day to you, today is the 3th june.

Vet inte hur många gånger idag som jag börjat skriva detta inlägg men inte orkat eller börjat hålla på med något annat men vad fan nu hoppas jag de blir inlagt iallafall ;)

Vad ska man säga om dagen då, eller gårdagen rättare sagt eftersom klockan faktiskt är efter midnatt.
Var och shoppa lite med mamma i sollentuna och kista. I kista kom även syster men sen till middagen var jag tillbaka. Åkte och hyrde film och sen gick vi på bio. Såg Baksmällan 2 skitrolig fast inte bättre än den första.
När vi kom tillbaka vid halv tolv kom jag och carmen på att vi skulle ut och festa. Aa vi kom ju så långt till stationen innan hon ringer killen vi skulle träffa och han säger att han skulle vara hemma om tjugo min så de var ju bara att vända igen ;)

Men nu data och sen läggdags någongång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0