Mani

Jag pratar väldigt snabbt, och de är ovanligt att jag märker de själv, jag springer runt typ i en cirkel, kan inte sova på nätterna, skuggorna är överallt, jag springer upp och ner i trapphuset. Ner två våningar för att hämta mina skor, springa upp igen, byta skosnören, springa ner igen och sen upp igen inom loppet av fem minuter. Jag har sprungit runt halva stan och gjort allting jag tidigare bara skjutit upp. Jag har dansat längs perronger, snackat med lucifer på pendeln. Storstädat hela mitt rum. Haft hög musik på medan jag sprang fram och tillbaka i rummet och blåste såpbubblor i fönstret.

Hela jag är full av någon otrolig överskottsenergi som jag haft de senaste två-tre dagarna.

Jag har blivit manisk igen.
Någon som vill ut och springa med mig?
Eller köra klapplekar?
Vänta.. Ja vet! Vi kör soffrace !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0