"Dom"

Dom går under pseudonymerna S, A, E.
Pratar man med S eller A så ska man alltid veta att allt kommer tillbaka till E. Dom träffas och om jag säger något t.ex. S så kommer E och skäller ut mig för det...
S är snällast hon kommer sällan fast hon är helt underbar
A är mitten hon kan vara snäll men när hon hugger till hugger hon hårt
E är värst hon river, bits slåss och har det ordentligast lungorna jag något sin hört.

Jag gjorde min hemläxa och stängde inte bara dörren till tankarna och lät känslorna ta över utan började fundera över namnen. Kom fram till att S, A, E symboliserar några jag kände förut: I, A, T. I snällast, A mitten och T hårast. E's namn kom jag även fram till. Just de namnet var det en tjej förut i min klass som hette. Hon var elakast och centrum i allt. A vet jag även nog eftersom det är samma första bokstav iallafall som den symboliserar iallafall. S vet jag faktiskt inte var namnet kommer ifrån det är inget lika med namnet den symoliserar... Men jag gjorde min hemläxa iallafall :) även om det gjorde så att jag mådde sämre.

Jisses jag borde bli portad fån flashback hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0