Gud och jag

Gud och Jag har lite väl mycket osagt emellan oss.
Var på väg till skolan och gick förbi en kyrka och bestämde mig för att gå in. Jag är inte direkt troende men jag gillar miljön och tystnaden ändå.
Men jag och gud har lite mycket osagt och jag sa lite till honom och jag tror jag bröt mot typ alla. Åtminstonde inte mord iallafall... Hehe sa till honom i typ fem minuter och lyckades få in alla budorden och att jag brytit de flesta... hehe upps!

Föreståndaren D här har sagt till mig hela morgonen att jag ska spö en personal, J, i badminton ikväll och nu gick D precis och innan sa han: Jag vill höra imorgon att J låg och grät på golvet" haha han har höga förhoppningar om mig 0_o


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0