Latin är ett underbart språk ;)

Ad astra per aspera
Mot stjärnorna genom svårigheter

Grundläggande sak man lär sig när man är liten:
Rör inte spisen, den är varm!
Jag 15år, tänker ne den är inte varm har varit avstängd en stund lägger handen mot spisen.
Nu var den inte så varm men det är fortfarande något som borde sitta inmatat i hjärnan.
Att man inte ska röra spisen.

1. Jag vet inte vad jag gjort idag.
2. Jag vet inte vad det är för dag eller datum idag.
3. Är övertygad om att jg missat något.
4. Alla är emot mig och vill mig illa.
5. "Hon" kan inte lämna mig ifred, även efter långa diskussioner...

Vad tror folk om mig om det ser ut som att jag pratar med mig själv?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0