Mina två hjärnceller sammarbetar inte, så det blir ingen vettig rubrik

okej. VARFÖR? varför gör jag detta om och om igen??
Jag vill inte, typ varje del av mig skriker sluta
Men en del, en sådan pytteliten del skriker också
Den vill inte den vägrar
Den må vara liten men den har en stor vilja
Och kraft för att få viljan igenom..

Ut till en gympahall om fem min med behandlingshemmet för att typ göra någon bollsport i en timme
Men jag kan inte springa för mina fötter gör ont
Dom går på sprickorna i min såpbubbla
Den har blivit så skör att den kommer spricka vid minsta putt 
och jag säger det igen:
Jag vill inte dansa på skärvor av spruken såpbubbla med fötter som blöder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0